مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با افتتاح بزرگترین پروژه آبرسانی خیرساز در خراسان شمالی کام تشنه ۳۱۰۰ خانوار ساکن در ۱۸ روستای شهرستان های رازوجرگلان و مانه و سملقان سیراب خواهد شد.

کام تشنه ۱۸ روستای شهرستان رازوجرگلان سیراب خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین ساقی  با اعلام این خبر گفت: این پروژه که روستاهای سوخسو هاشم، تلکه قوز، مزارجان، پشنده، مزرعه بچه دره، ایپکلی، کمیلی، اسمی دولان، اشرف دره، حسین آباد، تنگه راز، اشتوت پائین، راستقان، چالتپک، کوه قلعه، چاقان، شش خانه و سوخلی را در قالب مجتمع ۱۸ روستایی اشرف دره  تامین آب می کند، به همت خیر نیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی و اهدای مبلغ ۲۸میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریالی و مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان و همچنین هزینه کرد ۱۹۲ میلیارد ریالی شرکت آبفای استان خراسان شمالی اجرا شده است.
وی افزود: در این پروژه اجرای  ۳۳ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و احداث ۵ باب مخزن ذخیره آب با حجم ۵۲۰ مترمکعب، برق رسانی به یک باب ایستگاه پمپاژ و بهسازی ۳ دهنه چشمه توسط بنیاد نیکوکاری فرهنگی ابراهیمی و مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان انجام شده است.
وی خاطر نشان ساخت:  شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این پروژه ۱۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، ۱۰ باب مخزن ذخیره آب با حجم  ۹۲۰ مترمکعب، برق رسانی به یک باب ایستگاه پمپاژ و بهسازی ۵ دهنه چشمه را اجرا نموده است.
شایان ذکر است، پروژه آبرسانی به ۱۸ روستای استان با حضور حاج اکبر ابراهیمی مدیرعامل بنیاد نیکوکاری فرهنگی ابراهیمی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان خراسان شمالی و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در روز پنج شنبه در روستای اشرف دره افتتاح خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.